miruku white untuk putih lagi gebu :)



Bismillahhirahmanirahhim .....
Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua :)
Pada mulanya saya ingin memperkenalkan satu produk yang baru akan diperkenalakan untuk kalian semua iaitu produk "miruku white" berperisa strawberi .


knapa kami ambil perisa strawberi ? 

kami memilih strawberi disebabkan produk ini menyeluruh kepada golongan kanak-kanak dan juga dewasa . Oleh kerana kanak-kanak dan juga dewasa suka akan perisa strawberi dan kami fokuskan bahawa produk ini boleh guna dalam semua golongan .

Tujuan pertama produk ini dibangkitkan adalah untuk membantu masalah saudara-saudari sekalian untuk nampak lagi putih serta gebu :)
Kandungan produk juga mengunakan kandungan asli seperti buah kurma,tomato, dan juga madu kerana semua bahan yang digunakan mempunyai khasiat tersendiri untuk kulit nampak putih, gebu dan lagi sihat .


Okay sebelum itu, saya kongsikan sedikit khasiat bahan-bahan yang digunakan dalam produk miruku white okay 


kurma :-
-Mengatasi kulit kusam Buah kurma mengandung vitamin A yang mampu menyingkirkan sel kulit mati ataupun kering. Vitamin B5 atau biasa disebut dengan asam pantotenat yang terdapat di dalam buah kurma mampu memperbaiki kulit rusak yang disebabkan oleh radikal bebas. 


tomata :-
-tomato kaya dengan sumber lycopene, yang membantu kondisi kulit untuk kekal muda dan anjal seperti kulit bayi. Malah lycopene membantu melindungi kulit daripada sinaran UV.


madu :--Khasiat madu yang cukup terkenal yaitu dapat melindungi kulit. Madu memiliki kandungan antioksidan, anti-jamur dan anti-mikroba yang dapat menyembuhkan bintik merah, infeksi kulit dan juga menyembuhkan luka.


Comments

Popular Posts

Total Pageviews